Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
3.7 (46 głosów)
Opinie o sieci POLOmarket
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • Patrycja
  • 28/01/2016
Kasjer o ile się nie mylę Paweł .O Tragedia człowiek stoi 10 min w kolejce i kolejne 10 min przy kasie . Wątpię że ten kasjer był w ogóle przeszkolony . Szybciej od niego moja 15 letnia córka liczy pieniądze . I żeby jeszcze dobrze wydawał . Masakra
Default avatar
  • ela
  • 18/11/2015
moje zdanie jest takie wszyscy klijeci ktorzy mowią zle o POLO MARKECIE niech spojrza na siebie jacy sa agresywni i pyskuja na kasjerki im sie wydaje ze wszystko moga powiedziec .....kultura obowiazuje w dwie strony
Default avatar
  • Mar
  • 03/10/2015
Właśnie wróciłem z sklepu tragedia na stoisku mięsnym panie nic nie robią sobie z klientów.Kolejka około 15 osob a pani wyjeżdża z tekstem , mamy do 14 czas nie warto się spieszyć nam samolot nie odlatuje,.Minelo 20 min dotarłem do kasy a tam następne 15 min czekania. Młody czlowiek za kasą miło przeprasza klientów za swą powolność co chwilę pyta o kody mowi ze to jego pierwszy dzień przy kasie .
S3 64621 387902711291935 1299186170 n
  • Paulina
  • 07/03/2015
POLO MARKET W BUKU, Pani siedząca na kasie 07.03.2015 ok godz. 13.00 (Marta N?? nie do końca pamiętam imię, ale nazwisko na pewno na N:), pomimo długiej kolejki oczekiwania do kasy, Pani bardzo uprzejma, sympatyczna i spokojna. Z taką obsługą, to nawet długie kolejki nie straszne :) Gratuluje takich pracowników! :):):)
Default avatar
  • Sonia
  • 08/12/2014
Mikołaj co masz na myśli...