Polecane gazetkiZnicze - promocje z gazetek
Opinie o sieci POLOmarket
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • 03/07/2017
Bardzo proszę o wzgląd na wycieraczki położone przed drzwiami wejściowymi w POLO Nidzica!!! Otóż wystające brzegi spowodowały uraz nogi i przy kleszczenie drzwiami!!!Co skończyło się skręceniem kostki nogi ......!!! Dziękuję.
Default avatar
  • 07/04/2017
Dorota POLO Nidzica .. Nie cieszy się przez personel dobra reputacją . Proszę o ścisłą rozmowę względem szacunku klienta , a plotkarstwo zostawić po pracy .. do wiadomości przełożonych!!!!!!!!!!!!
Default avatar
  • 07/04/2017
Witam , POLO market Nidzica .Pragnę wyrazić sugestie otóż panie kasjerki pomijając niektóre są nie apatyczne , kiedy mam dokonać zapłaty w kasie dochodzi zawsze do zbędnych komentarzy!!!!!!!!!!!! że pieniążki nie podaję do ręki odpowiada iż zazwyczaj podaje się do ręki.. Ja mam jednak zwyczaj na szklaną tackie". Sąnie młe komentarze miedzy kasjerkami na danego klienta. Jedna pani Hania jest o wysokiej kulturze osobistej.;). Pani z Rokiezem na głowie i paznokcie jak nie powiem :( brak u niej schludności i samo kultury, dużo by pisać !!!!!!!Ale nie chcę bym zawsze była czepiana w śród kolejki przed kasą i nie zakłócała klimatu .... A niech więcej zwraca uwagę na samokontrolę i oczy otwarte na dokładność liczenia każdej sztuki towaru... A to ważne !!!Panie ze stoiska mięsnego mają szacunek u nich jest płynność kultury ,, dziękuję i miłego dnia nigdy nie zabraknie...Dlatego to tylko mój miły zwrot uwagi w przeciwnym wypadku wyciągnę wnioski w należyty sposób.. Z poważaniem....
Default avatar
  • Piotr
  • 05/12/2016
01.12.2016 Polomarket Dźwirzyno w godzinach popołudniowych odwiedziłem sklep w celu zakupu mięsa. W czynności tej bardzo pomógł mi pracownik sklepu , pan Dariusz który udzielił mi wyczerpujących informacji dot. sprzedawanego w sklepie mięsa, będąc jednocześnie bardzo miły. Widać było ,że zna się na swojej pracy. Uważam ,że kierownictwo marketu powinno docenić pracowników którzy godnie reprezentują swoje miejsce pracy , takich jak p. Dariusz
Default avatar
  • Krzysiek
  • 05/12/2016
Oczywiście zapomniałem dodać że chodzi o polomarket Dźwirzyno. Przepraszam za spam
Default avatar
  • Krzysiek
  • 05/12/2016
03.12.2016. Właśnie dzisiaj miałem przyjemność skorzystać z usług oferowanych przez ten supermarket i jestem bardzo zadowolony. Bardzo miła kasjerka Pani Anna która udzieliła mi informacji na temat wszystkich promocji oraz asortymentu sklepu wszytko robiła z pełnym zaangażowaniem i empatią do klienta napewno tam wrócę.
Default avatar
  • Anonimowy
  • 25/10/2016
Dawid 25,10,2016 Polomarket Dźwirzyno Jest godzina mniej więcej 12:00 chodzą sobie klienci wraz z małymi dziećmi a tu nagle z zaplecza wyłania się pracownik ok. 30 lat krótko ścięty z czarną brodą i prowadząc paletę z napojami Pepsi zaczął na głos wykrzykiwać łamaną polszczyzną cytuję; " Pepsi ku...wa pepsi ku..wa w promocji zapie...olił pepsi ku..wa " . a jego koledzy i koleżanki z pracy w głos się śmiali i widać , że im się podobały debilne popisy kolegi . Słysząc to zwróciłem kierowniczce uwagę a żeby go poinformowała , że to co wykrzykuje jest nie na miejscu . Pani kierowniczka poszła zwrócić uwagę rozbawionemu towarzystwu a oni zaczęli jeszcze głośniej się śmiać , po czym kierowniczka uciekła zmieszana na zaplecze . Byłem zszokowany że nic sobie z tego nie zrobili po prostu olali ją . Czy uważacie , że takie zachowanie może mieć miejsce w takim markecie jak wasz ?!! Jaosobiściebęomiskldalekim łukiem bo nie toleruje chamstwa i bluźnierstwa . Dosłownie szok !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Default avatar
  • Mirek
  • 31/08/2016
Mirek 31/08/2016. Polomarket Ełk. Dwa dni temu zakupiłem płyn Lenor(koncentrat) 35% gratis !! jak się okazało kiepskiej jakości. Marka dobra, ale jak się okazuje nie w każdym sklepie jest taki sam produkt. aż chce się powiedzieć, że to normalne ..... bo w Polsce ;) Pani kierownik odprawiła mnie z kwitkiem twierdząc, że nie przyjmuje zwrotów towaru używanego. To jakiś absurd !! jak mogę sprawdzić, czy płyn do płukania jest faktycznie koncentratem, czy .... czymś co przypomina płyn do płukania. A użyłem dosłownie naparstek, bo mam pralkę 4,5kg. Równie dobrze mogłem podać powód zwrotu; nie odpowiada mi zapach, ale byłem szczery. Dodam, że płyn firmy Lenor / koncentrat niczym nie odbiega od tych płynów zakupionych w innych supermarketach w cenie około 5-6 zł 2l marki X. Ja za swój płyn zapłaciłem 11.99 zł za opakowanie 1.975l. Niestety potwierdza się fakt, co tanie to..... . będę omijał ten sklep dużym i panią kierownik..... a swoją drogą, aż dziwię się, że tak można zbyć klienta. Nie przyjąć reklamacji, nie załatwić sprawy do końca. Ta Pani zatrzymała się na latach 70-80- tych XX Wieku.
Default avatar
  • Monika
  • 16/07/2016
Polomarket Oboirniki Śląskie. - Ceny nie powalają są wysokie ale i towar dobry. Szkoda że mały wybór. Liczyłam na niższe ceny niż w okolicznych sklepach i że owoce i warzywa będą z wrocławskiego placu przywożone. Super kiosk z gazetami . Czas na minus. - Trochę brudno - jednak częściej sprzątać w czasie dnia. Chwilami a brudno jak na sklep . Nieprzyjemna kasjerka, bardzo pyskata wręcz wulgarna opieszała. Pamiętam że niedawno pracowała w intermarche. Takich kasjerów trzeba unikać. Poza cenami i jednak tym że brudno jest to skalp oceniam bardzo dobrze. Co do samej kasjerki bym powiedziała że jest psychiczna. Tak niemiłej obsługi w życiu nie wiedziałam.
Default avatar
  • Michalina
  • 10/07/2016
Polomarket w Opalenicy. Na lokalnym rynku od niedawna, a już same negatywy słyszane na "mieście". Pani Dominika K. pracująca na kasie od samego podejścia do kasy odstrasza. Gdzie dzień dobry, do widzenia? Nie wspominając o innych punktach standartu obsługi klienta, który nie stosuje. Bardzo nie miłe wrażenia, aż drugi raz nie chce się wchodzić do sklepu.
Default avatar
  • Andrzej
  • 06/07/2016
Na mięsnym poruszają się jak muchy w smole. Kasjerki powinny ćwiczyć obsługę kientów poza godzinami pracy .Ich praca pod psem.Chodzi mi o market w Toszku. Ogólnie jako sklep jet tanio .POLECAM
Default avatar
  • józek
  • 04/06/2016
Obsługa bardzo sympatyczna , na mięsach szczególnie. ceny przebijają wszystkie markety w okolicy . i to nie ściema. Bardzo przyjemny dla oka wystrój sklepu, czysto, w logiczny sposób i łatwy do odnalezienia poukładane produkty na półkach. Najważniejsze, że są to polskie towary i kupując je wspieramy nasze państwo a nie niemieckie koncerny handlowy na przykład... Jedyny minus sklepu: bardzo trudno wyjechać z parkinku i włączyć się do ruchu, może wypadałoby rozważyć światła? Polecam sklep.
Default avatar
  • Patrycja
  • 28/01/2016
Kasjer o ile się nie mylę Paweł .O Tragedia człowiek stoi 10 min w kolejce i kolejne 10 min przy kasie . Wątpię że ten kasjer był w ogóle przeszkolony . Szybciej od niego moja 15 letnia córka liczy pieniądze . I żeby jeszcze dobrze wydawał . Masakra
Default avatar
  • ela
  • 18/11/2015
moje zdanie jest takie wszyscy klijeci ktorzy mowią zle o POLO MARKECIE niech spojrza na siebie jacy sa agresywni i pyskuja na kasjerki im sie wydaje ze wszystko moga powiedziec .....kultura obowiazuje w dwie strony
Default avatar
  • Mar
  • 03/10/2015
Właśnie wróciłem z sklepu tragedia na stoisku mięsnym panie nic nie robią sobie z klientów.Kolejka około 15 osob a pani wyjeżdża z tekstem , mamy do 14 czas nie warto się spieszyć nam samolot nie odlatuje,.Minelo 20 min dotarłem do kasy a tam następne 15 min czekania. Młody czlowiek za kasą miło przeprasza klientów za swą powolność co chwilę pyta o kody mowi ze to jego pierwszy dzień przy kasie .
S3 64621 387902711291935 1299186170 n
  • Paulina
  • 07/03/2015
POLO MARKET W BUKU, Pani siedząca na kasie 07.03.2015 ok godz. 13.00 (Marta N?? nie do końca pamiętam imię, ale nazwisko na pewno na N:), pomimo długiej kolejki oczekiwania do kasy, Pani bardzo uprzejma, sympatyczna i spokojna. Z taką obsługą, to nawet długie kolejki nie straszne :) Gratuluje takich pracowników! :):):)
Default avatar
  • Sonia
  • 08/12/2014
Mikołaj co masz na myśli...
Default avatar
  • Chytry Lolo
  • 08/12/2014
Do Sonia - jeśli "chidzi" o polo w Trzciance to jest wolny, bo właśnie się zwolnił.
S3 557159 103396686501387 621114826 n
  • Mikolaj
  • 04/12/2014
co do obsługi i komunikatywności pracowników nie mam nic przeciw ale znam temat od strony pracowniczej nie jest dobrze ktoś powinien tym się zająć
Default avatar
  • Sonia
  • 26/11/2014
Wreszcie pozytywne zmiany w Polo, czy ktoß może mi powiedzieć czy ten nowy pracownik jest wolny bo fajne ciacho z niego...chidzi mi o polo w Trzciance , a może kierowniczka coś wie
Default avatar
  • anna
  • 28/10/2014
Zgadzam sie z Henrykiem. Robilam dzis tam zakupy, na stoisku miesnym ekspedietka zajmowala sie czyszczeniem krajalnicy i miala gdzies stojacych klientow., zapytalam czy mozna poprosic osobe, ktora obsluguje stoisko, odwrocila sie i z kwasna mina kiwnela glowa do pierwszegor klienta. Ani slowa, prosze co podac,zero uwagi o co prosi klient, ktory prosi trzy razy o jedna rzecz. Tragedia!!!
Default avatar
  • Henryk
  • 11/06/2014
Wszystko ok.Ale stoisko z mięsem to tragedia.Byłem tam pare razy i czułem się jak intruz.Zero obsługi. Chodzę do różych marketów w Głogowie.POLO ! wyślyjcie swoich pracowników na praktykę do nich .Dawno już minęły czasy ,,SPOŁEM".A te wpisy pozytywne to chyba pracowników lub innych popleczników.
Default avatar
  • Mirek
  • 07/04/2014
Robię zakupy w Polo dość często i promocje mi się podobają. Można coś zaoszczędzić.
Default avatar
  • zofia
  • 18/03/2014
Bardzo lubię robić zakupy w Polo w Piszu Panie bardzo miłe uśmiechnięte to bardzo przyciaga Nie spotkałam sie nigdy z arogancją i słynnym powiedzeniem nie ma Życzyłabym sobie tak miłą obsługę w innych markietach Zofia Roszkowska z Pisza
Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.